Thursday, December 18, 2008

.n.e.l.a.y.a.n.l.e.t.i.h.

letih...itu la yang dapat aku ungkapkan..letih nak kemaskinikan blog (Belum Lagi Orang Guna) nie...kepada mereka yang mahir mungkin umpama makan kacang nak siapkan blog..tapi bagi orang macam aku nie...paham je la.....

aku tafsirkan blog nie sebagai medium untuk aku keluarkan rasa yang ada dalam kepala otak aku... nak aku bagi kat akhbar tempatan, belum tahu diorang boleh terima dan siarkan..nak bagi tau kat kawan lum tentu diorang dengar. kalau dengar pun mungkin dalam keadaan separa sedar...so, bila aku wawarkan kat blog nie, kalau orang lain tak nak baca..aku boleh baca sendiri dan berulangkali....

aku rasa, sembang dan luahan idea di blog lebih bermanafaat dari melontaran suara di kedai mamak..bukan setakat suara je yang dilontar, tapi duit pun terpaksa dilontar ke kaunter tokeh kedai... tapi kalau dah tak bayar bil internet, maka suasananya sama la di kedai. tak gitu yob!!!

aku dah letih...aku nak rehat...petang nie aku nak pegi tengok ikan aku...esok ada orang nak beli...alhamdulillah...

2 Komen Anda:

Anonymous said...

ada betui ke...

Anonymous said...

leti..penat...palau...ahh...pekena air anggur baru fresh...